نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتنوموزیکولوژی پژوهشی در ویژگی‌های نمادین نقاره در دیلمان (استان گیلان) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 135-153]
  • ادبیات نمایشی بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]
  • اصغر فرهادی زمان و شخصیت در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 73-88]
  • اقتصادی تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]
  • الیوت کارتر ساختار و تکنیک های آهنگسازی «دیالوگ ها» اثر الیوت کارتر [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 109-125]
  • انسان شناسی‌نمادین پژوهشی در ویژگی‌های نمادین نقاره در دیلمان (استان گیلان) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 135-153]

ب

  • بازنمایی تروماتیکی ظهور تراژدی نو در تئاتر بریتانیا با تأکید بر نمایشنامۀ «جنون» 4.48 اثر سارا کین [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 55-70]
  • بیضایی بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوه‌های روایتگری در منتخبی از نمایشنامه‌های بهرام بیضایی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 37-53]
  • بینارسانه نقش مفهوم همزمانی جان کیج در ترکیب هنرها در جنبش فلاکسوس (مطالعه ی موردی: 60-1950) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 89-107]

پ

  • پدیدارشناسی اجرا مطالعۀ ریشه‌های مشارکت متناقض‌نما در نمایشگری‌های کاروانی نمونۀ موردی قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 5-19]
  • پیرنگ دوگانه بازخوانی وحدت شخصیت در ساختار فیلم‌نامه‌های مبتنی بر شاه‌پیرنگ؛ مطالعۀ سازوکارهای تغییر و جایگزینی شخصیت اصلی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 97-112]

ت

  • تئاتر تئاتر جنگ (تأثیر و تأثرات متقابل) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 23-39]
  • تئاتر بریتانیا ظهور تراژدی نو در تئاتر بریتانیا با تأکید بر نمایشنامۀ «جنون» 4.48 اثر سارا کین [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 55-70]
  • تئاتر دایجتیک بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوه‌های روایتگری در منتخبی از نمایشنامه‌های بهرام بیضایی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 37-53]
  • تئوری مجموعه ها ساختار و تکنیک های آهنگسازی «دیالوگ ها» اثر الیوت کارتر [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 109-125]
  • تاریخ تئاتر جنگ (تأثیر و تأثرات متقابل) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 23-39]
  • تتراکوردهای تمام فاصله ای ساختار و تکنیک های آهنگسازی «دیالوگ ها» اثر الیوت کارتر [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 109-125]
  • تراژدی ظهور تراژدی نو در تئاتر بریتانیا با تأکید بر نمایشنامۀ «جنون» 4.48 اثر سارا کین [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 55-70]
  • ترکیب هنرها نقش مفهوم همزمانی جان کیج در ترکیب هنرها در جنبش فلاکسوس (مطالعه ی موردی: 60-1950) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 89-107]

ج

  • جان کیج نقش مفهوم همزمانی جان کیج در ترکیب هنرها در جنبش فلاکسوس (مطالعه ی موردی: 60-1950) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 89-107]
  • جدایی نادر از سیمین زمان و شخصیت در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 73-88]
  • جنگ تئاتر جنگ (تأثیر و تأثرات متقابل) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 23-39]
  • جنون 4.48 ظهور تراژدی نو در تئاتر بریتانیا با تأکید بر نمایشنامۀ «جنون» 4.48 اثر سارا کین [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 55-70]

چ

  • چَمر واکاوی جایگاه نماد و نمادپردازی در مراسم آیینی-نمایشی «چَمر» (مطالعه ی موردی بر روی قوم کرد در غرب ایران) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 5-21]

خ

  • خاطره و زمان نظریه ی خاطره-زمان هانری برگسون و تأثیر آن بر روایت در سینمای معاصر ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 55-72]
  • خانه جستاری بر هستی شناسی مفهوم نمادین خانه در فیلم های داریوش مهرجویی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 41-53]

د

  • داریوش شایگان جستاری بر هستی شناسی مفهوم نمادین خانه در فیلم های داریوش مهرجویی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 41-53]
  • داریوش مهرجویی جستاری بر هستی شناسی مفهوم نمادین خانه در فیلم های داریوش مهرجویی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 41-53]
  • دایجسیس بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوه‌های روایتگری در منتخبی از نمایشنامه‌های بهرام بیضایی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 37-53]

ر

  • روان پالایی بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]
  • روایت نظریه ی خاطره-زمان هانری برگسون و تأثیر آن بر روایت در سینمای معاصر ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 55-72]
  • روایت‌شناسی بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوه‌های روایتگری در منتخبی از نمایشنامه‌های بهرام بیضایی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 37-53]
  • روایت شناسی ساختارگرا زمان و شخصیت در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 73-88]

ژ

  • ژاک لکان بررسی هویت شخصیت‌های نمایشنامۀ نفرین طبقۀ گرسنه اثر «سم شپرد» بر اساس نظریات «ژاک لکان» [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 21-36]
  • ژرار ژنت زمان و شخصیت در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 73-88]
  • ژیل دلوز نظریه ی خاطره-زمان هانری برگسون و تأثیر آن بر روایت در سینمای معاصر ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 55-72]

س

  • ساختارمدال بررسی فرم، مد و هارمونی در قطعه ی پروانه اثر امانوئل ملیک-اصلانیان [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 127-142]
  • سارا کین ظهور تراژدی نو در تئاتر بریتانیا با تأکید بر نمایشنامۀ «جنون» 4.48 اثر سارا کین [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 55-70]
  • سبک تئاتر جنگ (تأثیر و تأثرات متقابل) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 23-39]
  • سم شپرد بررسی هویت شخصیت‌های نمایشنامۀ نفرین طبقۀ گرسنه اثر «سم شپرد» بر اساس نظریات «ژاک لکان» [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 21-36]
  • سنت جستاری بر هستی شناسی مفهوم نمادین خانه در فیلم های داریوش مهرجویی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 41-53]
  • سوگ واکاوی جایگاه نماد و نمادپردازی در مراسم آیینی-نمایشی «چَمر» (مطالعه ی موردی بر روی قوم کرد در غرب ایران) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 5-21]
  • سینما تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]
  • سینمای ایران نظریه ی خاطره-زمان هانری برگسون و تأثیر آن بر روایت در سینمای معاصر ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 55-72]

ش

  • شاه‌پی رنگ بازخوانی وحدت شخصیت در ساختار فیلم‌نامه‌های مبتنی بر شاه‌پیرنگ؛ مطالعۀ سازوکارهای تغییر و جایگزینی شخصیت اصلی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 97-112]
  • شخصیت اصلی بازخوانی وحدت شخصیت در ساختار فیلم‌نامه‌های مبتنی بر شاه‌پیرنگ؛ مطالعۀ سازوکارهای تغییر و جایگزینی شخصیت اصلی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 97-112]
  • شلومیت ریمون-کنان زمان و شخصیت در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 73-88]
  • شیطان پژوهشی در ویژگی‌های نمادین نقاره در دیلمان (استان گیلان) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 135-153]

ع

  • عصر مشروطه تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]

ف

  • فرم بررسی فرم، مد و هارمونی در قطعه ی پروانه اثر امانوئل ملیک-اصلانیان [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 127-142]
  • فرهنگ گیلان پژوهشی در ویژگی‌های نمادین نقاره در دیلمان (استان گیلان) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 135-153]
  • فقدان بررسی هویت شخصیت‌های نمایشنامۀ نفرین طبقۀ گرسنه اثر «سم شپرد» بر اساس نظریات «ژاک لکان» [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 21-36]
  • فلاکسوس نقش مفهوم همزمانی جان کیج در ترکیب هنرها در جنبش فلاکسوس (مطالعه ی موردی: 60-1950) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 89-107]
  • فیلم نامه بازخوانی وحدت شخصیت در ساختار فیلم‌نامه‌های مبتنی بر شاه‌پیرنگ؛ مطالعۀ سازوکارهای تغییر و جایگزینی شخصیت اصلی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 97-112]

ق

  • قاجاریه تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]
  • قالی‌شویان مطالعۀ ریشه‌های مشارکت متناقض‌نما در نمایشگری‌های کاروانی نمونۀ موردی قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 5-19]
  • قوم کُرد واکاوی جایگاه نماد و نمادپردازی در مراسم آیینی-نمایشی «چَمر» (مطالعه ی موردی بر روی قوم کرد در غرب ایران) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 5-21]

ک

  • کارکرد تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]
  • کاروان‌های نمایشی مطالعۀ ریشه‌های مشارکت متناقض‌نما در نمایشگری‌های کاروانی نمونۀ موردی قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 5-19]

گ

  • گراوورسازی غرب بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]

م

  • مدرنیت جستاری بر هستی شناسی مفهوم نمادین خانه در فیلم های داریوش مهرجویی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 41-53]
  • مراسم آیینی واکاوی جایگاه نماد و نمادپردازی در مراسم آیینی-نمایشی «چَمر» (مطالعه ی موردی بر روی قوم کرد در غرب ایران) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 5-21]
  • مشارکت مطالعۀ ریشه‌های مشارکت متناقض‌نما در نمایشگری‌های کاروانی نمونۀ موردی قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 5-19]
  • موسیقی بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]
  • موسیقی آتنال ساختار و تکنیک های آهنگسازی «دیالوگ ها» اثر الیوت کارتر [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 109-125]
  • میمسیس بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوه‌های روایتگری در منتخبی از نمایشنامه‌های بهرام بیضایی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 37-53]

ن

  • نقاره پژوهشی در ویژگی‌های نمادین نقاره در دیلمان (استان گیلان) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 135-153]
  • نقاشی بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]
  • نماد واکاوی جایگاه نماد و نمادپردازی در مراسم آیینی-نمایشی «چَمر» (مطالعه ی موردی بر روی قوم کرد در غرب ایران) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 5-21]
  • نمایشنامه تئاتر جنگ (تأثیر و تأثرات متقابل) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 23-39]

و

  • وحدت شخصیت بازخوانی وحدت شخصیت در ساختار فیلم‌نامه‌های مبتنی بر شاه‌پیرنگ؛ مطالعۀ سازوکارهای تغییر و جایگزینی شخصیت اصلی [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 97-112]

ه

  • هارمونی بررسی فرم، مد و هارمونی در قطعه ی پروانه اثر امانوئل ملیک-اصلانیان [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 127-142]
  • هانری برگسون نظریه ی خاطره-زمان هانری برگسون و تأثیر آن بر روایت در سینمای معاصر ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 55-72]
  • هگزاکورد تمام ترایکوردی ساختار و تکنیک های آهنگسازی «دیالوگ ها» اثر الیوت کارتر [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 109-125]
  • همذات‌پنداری بررسی تأثیرات روان‌پالایی در موسیقی و ادبیات نمایشی و بازتاب آن درنقاشی و گراوورسازی غرب [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 113-133]
  • همزمانی نقش مفهوم همزمانی جان کیج در ترکیب هنرها در جنبش فلاکسوس (مطالعه ی موردی: 60-1950) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 89-107]
  • هنر تحلیل کارکرد اقتصادی سینما در عصر مشروطۀ ایران (۱۲۸۵ - ۱۳۰۵ ش/ ۱۹۰۶ - ۱۹۲۶ م) [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 71-96]
  • هویت بررسی هویت شخصیت‌های نمایشنامۀ نفرین طبقۀ گرسنه اثر «سم شپرد» بر اساس نظریات «ژاک لکان» [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 21-36]